Asociaţia SPRING derulează în perioada 1 octombrie 2014 – 31 martie 2015, în Bucureşti, proiectul Aleg să mă implic. STOP Bullying! în parteneriat cu Asociaţia STAGE ONE PRODUCTION şi Asociaţia DIRECT. Iniţiativa îşi propune să contribuie la prevenirea şi combaterea fenomenului bullying prin activităţi educative adresate elevilor, profesorilor, consilierilor şcolari şi poliţiştilor.
Obiectivele proiectului sunt:
Rezultatele şi beneficiarii principali sunt:
- o piesă de teatru ce ilustrează fenomenul bullying, creată şi interpretată cu scopul de a informa şi educa elevii despre acest subiect şi de a-i stimula să adopte atitudini active în prevenirea şi gestionarea fenomenului;
- 6 seminarii de informare despre bullying cu 6 reprezentaţii ale piesei de teatru, organizate în 6 şcoli şi însumând cel puţin 300 de elevi de gimnaziu şi 30 de profesori beneficiari;
- 6 workshopuri de educaţie civică despre bullying, concepute cu elemente de teatru, organizate în 6 şcoli şi totalizând cel puţin 60 de elevi de gimnaziu beneficiari;
- 3 programe de formare în prevenirea şi combaterea bullying-ului şi cel puţin 10 profesori, 10 consilieri şcolari şi, respectiv, 10 poliţişti instruiţi;
- o melodie cu mesaj anti-bullying, concepută şi utilizată ca material de conştientizare şi sensibilizare a elevilor şi a publicului în general cu privire la implicaţiile fenomenului.
Pentru mai multe informaţii despre proiect, vă invităm să accesaţi website-ul Asociaţiei Spring www.asociatiaspring.ro şi pagina de Facebook a proiectului Aleg să mă implic. STOP Bullying
Proiectul „Aleg să mă implic. STOP Bullying!” este implementat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civică, program finanţat de Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe, sponsorizat de Raiffeisen Bank, administrat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societaţii Civile.
Un proiect sprijinit de:
„A fi sau a nu fi ... voluntar?”
– aceasta a fost întrebarea care a deschis prima partea sesiunii de instruire cu privire la voluntariat.
Au fost prezentate materiale informative despre conceptul de voluntariat, s-au menţionat site-uri utile voluntarilor, iar participanţii au dezbătut avantajele sau dezavantajele voluntariatului.
A doua parte a sesiunii de instruire s-a centrat pe subiectul creării unui profil al voluntarului: cine poate să fie voluntar şi ce fac voluntarii?
Participanţii – elevi ai Colegiului Naţional Mihai Viteazul din Bucureşti - au creat mesaje de promovare a voluntariatului, au avut ocazia să dobândească unele competenţe privind munca de echipă iar cele maibune iniţiative au fost premiate.